2012. márc. 26.

szombati móka

visszatérni a partilétbe nem egyszerű, szombatra meg különösen túlvállaltam magam 3 bulival, de végül mindenhova eljutottam. az ovis cégénél kezdtük, mert tímbilding volt, ahova asszonyok és barátnők is csatlakoztak. ezt képzeljük el úgy, hogy a nagytárgyalóban emberek társasjátékkal, pizzával és pálinkával.ezután átvágtattunk egy volt munkatárs búcsúztatójára, ahol alig ismertem pár embert, rég is volt már, hogy ott dolgoztunk.erről eszembe jutott, hogy úristen 3 éve volt és mindjárt államvizsga és erre lehúztam a katica koktélom!!utána átmentünk sipi 25. szülinapjára, ahol a kései órára tekintettel már senki nem volt szomjas. ahogy beleléptem a szomszéd asztalnál volt osztálytársak. volt móka bőven. az estét azzal zártuk, hogy miközben az asztal üresen állt, mert mindenki kinn cigizett, mi mindenkitől suttyomban elbúcsúztuk.sipi kitett magáért, mindent megivott, amit elé tettek és az este végére minden második mondata az volt, hogy 'részeg vagyok,berúgtam!'. búcsúzáskor megölelgetett engem is, meg az ovist is és kijelentette:'gábor, úgy örülök neked, olyan kedves vagy, olyan rendes fejed van!" jó volt látni a régi dokkos arcokat, remélhetőleg az én 25-öm is ilyen jól fog sikerülni.basszus, de közel van...

1 megjegyzés:

  1. :D :D
    Végre, emlékfoszlányok! Örülök, hogy örültem, a tieden majd szerepet cserélünk:)

    VálaszTörlés