2012. márc. 19.

a legbizarrabb liftes élményem eddig

pedig voltam kolis.
mentem oktatni, az épületben egy nagyon kicsi lift van, ketten pont elférünk benne típus. volt előtte egy srác, épp telefonált és ezzel párhuzamban csapta be a bringát a liftbe. kalimpáltam neki vadul, hogy menjen, aztán hívom megint. erre legyezett, miközben még mindig telefonált, hogy menjek már. mondtam határozottan, hogy nem. erre mire észrevettem, már beterelt a liftbe. de mint egy birkát, én csak lestem. a bringára felcsavarodva tudtuk becsukni az ajtót, mindezt én világos kabátban. ahogy csuktam be az ajtót véletlenül rábasztam a könyökére, mondjuk megérdemelte a terelésért. aztán az amúgy is kínos csendet megszakította a telefonálása, ami rohadt hangos volt és nagyon zavaró  (igen, havvvereerr, érted, leszarom,bazz havvvveeeer....).
persze jött a végkifejlet, amikor újfent felcsavarodtunk a bringára, kihámoztuk magunkat a liftből, majd vidáman elköszönt, én meg kevésbé. ha van egy kis eszem elküldöm a picsába.miéééért, ó, miééért nem tettem meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése