2010. jan. 24.

inkonzisztencia

mindig meglepődök azon, hogy hanyagolom egy albumát valamelyik kedvenc előadómnak.
és amikor felfedezem, hogy az is ugyanolyan zseniális, mint a többi, akkor nem értem.... miért nem hallgattam eddig??
ilyen a Foo Fighters legelső albuma.
már az lenyűgöző, hogy Dave Grohl egyedül vette fel az egészet.
mindig nézegettem, de valahogy sosem hallgattam bele, nem tudom miért...
az összes többi FF albumot kívülről fújom.
és most "rátaláltam" a legelsőre és folyamatosan az szól.
csak én vagyok ilyen következetlen, hogy nem hallgatom végig a kedvenceim diszkográfiáját, abban a pillanatban, amikor megkedvelem őket?
ti hogy vagytok ezzel?*




*tudom, hogy eléggé csekély olvasóim száma, de tényleg közvéleménykutatok:)

2 megjegyzés:

  1. velem is előfordul, hogy évekkel később akadok rá régi jóra. De általában, ha van rá módom, bele szoktam hallgatni több albumba is, és elhatározom, hogy ha lesz időm, azokat is szeretni fogom. Aztán elfeledkezem róluk.

    VálaszTörlés
  2. én régen számcím-szimpátia alapján választottam ki a számokat, amiket hallgattam, most meg benyomom az egész albumot/diszkográfiát..

    VálaszTörlés