2012. nov. 3.

eltűnésemet úgy gondoltam, beszüntetem, végül is már van időm és kedvem is írni. nem dolgozni szívás volt, kis hullámvasút jelleggel egyszer szar volt, máskor még szarabb. az egyetlen dolog, amivel pozitívan jöttem ki belőle, hogy egy kicsit jobban megtanultam főzni. meg hát rápörögtem egy kicsit jamie oliverre, de hát ki nem....eddig is szimpi volt, de miután ráfüggsz észreveszed, hogy nincs olyan kaja amibe ne rakna chilit és mentát, kicsit vicces...a végén, amikor meghallottam, hogy akkor tegyünk bele egy kis...na mit is... chilit...már sikítottam, az ovis meg csak röhögött. hát valahogy így telt el két hónap, amire abszolúte eltűntem offline, online. utólag is bocsi azoktól, akiket ezzel megbántottam. de most végre újra on. vidáman melóval, meg lelkesedéssel.oh yeah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése