2012. máj. 24.

három ötös is bekerült tegnap az indexbe, aminek részben nagyon örülök, hogy de baszott jó vagyok, másrészről, mindig rájövök, hogy semmi extrát nem tettem értük. szóval mixed feelings, de azért annak legalább örülök, hogy ennyivel közelebb vagyok a diplomához.

az egyik jegybeírás, azért elég meredek volt. az egyik órához a tanár mindig utolsó órán beír egy ötöst, majd egy későbbi időpontban leadod a fordítást (igen a btk, már csak ilyen), viszont megbetegedett és június 16-ra rakta ezt a jegybeírást. a gond csak annyi, hogy jó páran addigra már túl vannak a záróvizsgán is, vagy addig ra már meg kell lennie az abszolutóriumnak. a második csoportba tartozom én.
ezért szépen fölös fél órámban beslattyogtam a tanszéki titkárnőhöz, hogy mégis mifasz van ezzel. erre ő nagyon vidáman közölte, hogy seperc alatt megoldjuk. ugye 5-ös, persze, etr-be be, majd elkéri az indexem, mire én rettegek, hogy de hát holnap vizsga. mire ő: semmi gond most én írom alá. gondoltam no para, van az úgy, hogy jogosultságot kapnak ilyen esetekben, ha beteg a tanszékvez. de amit útközben vettem észre cég felé baktatva, hogy tanszékvezető helyett írt alá.és tényleg bazmeg. aláhamisította a tanszékvez aláírását engedéllyel, mert hogy beteg és a jegyeknek be kell kerülni. beszarás, mik vannak ezen az egyetemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése