2012. máj. 23.

azt álmodtam,  hogy a nyárra visszaköltöztünk a  felújított b204-be Ódrival, de kijelentette, hogy ő egyedül akar élni, mert megterhelő volt a szülőkkel.mindezt sorban állás közben közölte, amikor már aláírtam a papírokat. valamit kiborítottam egy zsák hagymát a pultra!én meg olyan szomorú lettem, mert benéztem a szobákba, és minden szobához járt ingyen számítógép( álmodik a nyomor) és én meg kivel fogok lakni....
nem tudom, melyik a rosszabb, hogy ez az álom valahol mélyen megbánott, mert Ódri nem akart velem többé lakni, vagy mert egy ilyen hülyeség tényleg rosszul tud esni. na jó csak egy napig, de akkor is. mostanában el vagyok egy kicsit baszva.
diploma előtti depresszió, vagy mi fasz.

2 megjegyzés:

  1. Zsófi, nem vagy egyedül. Én rendszeresen haragszom egész délelőtt emberekre, akikkel valami konfrontációm volt álmomban. Ez normális! (UGYE?:D)

    VálaszTörlés