2011. dec. 4.

annyira hihetetlenül semmire nincs időm, hogy az félelmetes. és így sem csinálok mindent, amit kellene.ide sem írtam már vagy nem tudom mióta.
de pénteken végre elmentünk bulizni. végre nem a szokásos utolsó metrós diszkrét szenvedés.ódrival meg egy kollégával odatettük magunkat és megittuk a kk-t, ó koktél akció...miééért?
de legalább megismerkedtünk Luke Skywalkerrel. egyesek jobban, mint mások.várjuk a végkifejletet.több péntek estét követelek. legközelebb Katák jelenlétében.

4 megjegyzés:

  1. jéééj, jééééj!!! ^^ imááádok blogbejegyzésekben szerepelni! olyan, mintha lenne életem :D kár, h nem tudtam menni, gondolom dolgoztam, most mindeig ez van, akkor is, amikor már azt hiszem, nem lesz ez. most csüt-péntek is ez lesz. aztán szombat se lesz jó. de amúgy minden jó :)

    VálaszTörlés
  2. Ha én vagyok a Katák másik fele, akkor yeeeeey! :D

    VálaszTörlés
  3. énis akarok ilyeeeeeeeeet xD

    VálaszTörlés
  4. még mindig lájk lájk lájk, péééntek :) közben rájöttem, hogy kiss forever bandre ígérkeztem, de összehozok mindent jóra. jáóó lesz. :)

    VálaszTörlés