2011. aug. 17.

voltam végre nyaralni, több, mint 2 napot is.
annyi mindent elterveztem, biciklizés, városnézés(nem japánokkal), elmenni debrecenbe...
amit végül véghez is vittünk:
  1. szalonnasütés minden este(majdnem)
  2. strandolás egy délután
  3. boltba járkálás-minden nap
  4. alvás: napi min.14 óra
  5. olvasás
  6. tiszai halászlé fogyasztás étteremben(2x)
nem az a nyaralás, amire számítottam, ami miatt természetesen össze is vesztem az ovissal, nem kicsit.
nem volt gond, hogy nem az ő hibája.és ezt már az elején tudtam...de hát nah, kellett az izgalom.
nagyon jó kis nyaralás lett belőle.nem panaszkodom, helyt álltam a konyhában is...főztem paprikáskrumplit, de jó fajtát.
hazafelé még étterembe is beugrottunk...gyermeki lelkem egy darabját vesztettem el, mert életemben először álltam én a számlát étteremben(csak azért mert a hónapfordulón ő vitt el engem).
ezt az elsőt is legyűrtem....egyre kevesebb marad...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése