2011. aug. 5.

nem az a problémám a tanársággal, hogy sok hülyeséget kell elviselnem, kevés pénzért, hanem, hogy mindezt néha nagyon korán, vagy nagyon későn.
ilyenkor nem feltétlenül vagyok az a pamacs, kedves tanár, akinek a jelszava: "nem baj, majd belejösz." elárulom, nem fog.ma reggel 6kor kelni azután, hogy hajnali 2kor hallgattam, hogy a szuperintelligens valahol a háztömbben lakó ifjak, 10 percen keresztül ordibáltak ferinek" a faszom tövig beléd, hát rád várunk...miiii?, én szóltam, hogy gyere....kurva  a****"...stb
ezt megfejelte az élmény, hogy a könyvesboltban valahogy nem említették, hogy a nagyon leárazott nyelvtan könyv használt. 
vagy ez, vagy egy kolléga nagyon unatkozott.
ezt onnan sikerült megtudnom, hogy megtaláltam egy oldalt kitöltve.
még nem ellenőriztem le, lehet, helytelenül.

2 megjegyzés: