2011. júl. 24.

miért van az, hogy akárhányszor hazajövök, 16 éves kis szerencsétlen szarnak érzem magam, aki semmit nem tud az életről.ez a szuper erő mikor alakult ki a szülőkben?
miért csak én tudom, hogy felelősségteljes, félig komoly(mert teljesen sosem leszek az) vagyok?
hogy megfontolt döntéseket hozok?
óóó miééért?
de megéri, mert azért lehet a szülőkkel beszélni, meg mesélni, csak sok türelem kell hozzá.
és az sem mellékes, hogy itthoni adrival beültünk kvzni és laza 3 órán át dumáltunk.
látszik ritkán járok erre.de nagyon nagy fun volt.

5 megjegyzés:

  1. :)
    kitartás, bár mondjuk én egy nap után láthattam a veszprém áthúzva táblát:D
    nem tudom neked meddig kell bírni:D

    VálaszTörlés
  2. ja, annyira nem vészes, csak több a konfrontáció, ha többet vagy ott... nem sokat kell kibírni

    VálaszTörlés
  3. a szörnyű, hogy tudom, hogy tökmindegy mit érek el az életben, ez már így marad:D
    szerintem 40 éves koromban is emiatt fogok rinyálni....
    értem én, hogy balfasz voltam tizenévesen, de azért némi bizalmat meg lehetne szavazni:D

    VálaszTörlés