2011. júl. 23.

eseménydús lakásavató volt, az biztos.
majdnem túlsétáltam a címen és eltévedtem, mert annyira telefonáltam öcccsel, valamint sikerült nem észrevennem egy rohadt nagy rendőrséget, de semmi gond. megérkezés, puszi-puszi. szevasz rég láttalak.*
majd beindult a buli, amikor séró a csodasapkát, amely bármely szar hajat rögtön kezel Katák kérésére, odadobta popónak.a probléma csak az, hogy az útban volt egy pohár pia.persze, hogy fel kellett mosni, és kinek a fejére esik a felmosónyél?
erre persze elhangzott nemsokára,az igyunk egy pálinkát.
valahogy egyszerre jó és rossz, hogy egy 2söregypálinka kombótól már szalonspicces lettem**
jó volt látni a régi arcokat.határozottan kellene szervezni már egy közös röfögést régi dokkosoknak.
kíváncsi vagyok, meddig fajult még  a buli.




*tisztára mintha surmó mondaná.csak, mert nála voltam.
**mintha én tudnék olyat...

4 megjegyzés:

  1. miiivan? a szevasz a te szavad. de tényleg ezt mondtad :D

    VálaszTörlés
  2. nem iiis, te is szoktad használni,amikor sztorizol:D
    amúgy remélem megtaláltad a csodarajzomat magamról, miközben having fun, csak azt már elfelejtettem odaírni, de az alap:D

    VálaszTörlés
  3. sose látom a kommentet a kommentemre. megtaláltalak csíkosban, bájos a kép :) el is tettem. levettem inkább a falról, mert nem szerettem volna elmesélni apukámnak, hogy mi az az orgazmerátor, vagy hogy az vicces, ha a barátaim azt írják a falamra, hogy "baaazmeeeg!" :)
    a kislány te maradhatott volna.

    VálaszTörlés
  4. :D
    azért nem látod, mert moderálnom kell, és nem mindig lépek be a blog főirányítópult hadiszállásra....

    VálaszTörlés