2011. ápr. 23.

eme csodás szombat reggel abból a szempontból tökéletes, hogy az eddigiekkel ellentétben, nem a metrón ülök és robogok az örsre, hogy 3 órán keresztül kínozzam a diákokat, hanem békésen ülök kis, kockás ovis ingben és 1,5 liter víz kíséretében vidáman regenerálódok a tegnap esti mókából.
mindig szertem, ha a tanári kar úgy dönt, hogy most nekiveselkedik az alkoholnak.tegnap is így tettünk és miután alábbhagyott a hangulat a kedvenc kocsmában, Bibi kollégával továbbrobogtunk a gödörbe.kellemes kis estét zártam azzal, hogy hazafelé rossz helyen szálltam le az éjszakairól, mert ez volt az első, hogy az ovishoz mentem haza egyedül éjszakaival.
plusz öröm a tegnap estéből #1:
végre találtam táskát, amit valószínűleg nem öl meg pár hónap alatt a cutting edge.
plusz öröm a tegnap estéből #2:
több, mint egy hónapja nem cigizek és tegnap is sikerült megállni, pedig veszett mód rá akartam gyújtani.
a mai nap kihívása azon kívül, hogy feldolgozza a szervezetem a tequilát és sört, hogy megírjak egy 5 oldalas esszét a bevándorlási problémákról az usában.szerintem meni fog, érzem az erőt....*
*ugye mindenki látja a szarkazmus táblát???

2 megjegyzés:

  1. Többször is el kellett olvasnom ezt a bejegyzést, ugyanis elsőre azt olvastam, hogy itt ülök békésen a rózsaszín kivis ingemben.... Igen, másnapos vagyok!

    VálaszTörlés