2011. ápr. 9.

bn életérzés

békésen álldogál az ember a pult előtt, amikor egy régi klub társa (nevezzük Lujónak) elkapja hátulról, mint a filmekben hátradönti és üdvözlésként szájon puszilja (ami abszolúte nem szokványos és valószínűleg betudható az indokolatlan mennyiségű alkoholnak, amit az illető fogyasztott), majd amikor a sokk elmúlóban van, látványosan megbámulja az ember fenekét és annyit mond: "jó a hajad."
mindezt úgy, hogy az ovis ott állt előttem.
mit ne mondjak priceless volt az arckifejezés.

4 megjegyzés:

  1. óóóóóóóóóóóóóó én reménytelenül szerelmes vagyok az elveszett lujoba. engem csókoljon szájon! *irigyirigy* persze az élmény lehet megölne.

    VálaszTörlés
  2. Lujó nem tűnt olyan elveszettnek, vele tényleg mindennap találkoztam, úgy h ott se voltam. Még úgy is. Megkaphatod :D

    VálaszTörlés