2010. aug. 28.

dupla csel

 öccs fészbúkon:

‎- A néninek mi van a lába között?
- Kiscica...


- Akkor ne tessék ennyire szorítani, mert már így is lóg a nyelve


...Nono nem merte kirakni mert:
Nono mondja:
-nem merem kirakni fészbukra nehogy szétkapjanak a csajok :D
Nono mondja:
-nem rakom:D
-nem merem:D
-tedd ki te:D
 
komment részemről: így a legjobb, mert ígyis-úgyis kikerült és még azt is tudjuk, hogy Nono nem merte.
zseniális munka.


öccsel komunikáció az esetről:

öccs:
szép komment :D:D
19:48Én
visszafogtam magam
:D:D
mást akartam
19:48 öccs
mit?:D
19:49Én
h nononak is az van a lába között , mint a nőnek a viccben ha ezt nem meri bevállalni
19:49 öccs
:D:D
19:49Én
de ha jól sejtem ez el fog jutni hozzá
szóval olyan mindegy
19:50 öccs
így van :d
19:50Én
korrekt
dupla csel
rühellek:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése