2010. aug. 22.

mára sikerült kiheverni a csütörtöki bulit.szerintem bn hétfő óta nem volt ilyen.
négy gyógysör kellett, mire rendbe jöttem.
a buli véleményem szerint ott fajult el, amikor a hely zárt és átmentünk a kedves kollégához, akinek van házi pálinkája.mínusz két végtaggal végeztem az estét tekintve, hogy hazafele elestem sík terepen, majd ezután eltévedve sírtam egy kicsit, hogy hogy jutok haza,nem ismervén a helyet.
6 éves korom óta nem sírtam amiatt, hogy elvesztem, pedig akkor egyedül voltam egy kurva nagy erdőben.
plusz poén, hogy ma találkoztam piróval és kiderült, hogy ugyanakkor, ugyanabban a metrókocsiban utaztunk haza.mentségemre szolgáljon, hogy kb két perc után bealudtam és a délinél egy utastársam hívta fel a figyelmem, hogy hagyjam el a kocsit. nem tudom, hogy ez mennyire számít mentségnek....

félelmetes, hogy egy mindenre elszánt tanári kar mi mindent meg nem bír inni.
awesomeness.

2 megjegyzés:

  1. Valami oka biztos volt neki is, hogy nem ment oda hozzád, és egy idegen keltett fel :D

    VálaszTörlés
  2. Nem vettük észre egymást...ma dumáltunk, amikor kiderült, hogy ugyanazon voltunk.
    Legalábbis nagyon remélem...:D

    VálaszTörlés