2010. jún. 20.

szerelmi vallomás

3 órányi Billy Idol best of hallgatás után rá kell jöjjek, hogy a rock az én lelkem, meg életem.más műfajt is szeretek, nem arról van szó.de a rock az olyan, hogy bárhol bármikor; felpörget; helyre rakja az életem.
és ez mindig is így volt.
minden nagyobb döntésem, főleg a jobb emberré válás útján, előtt valami rockra kattantam rá és éreztem, hogy ez én vagyok.
a legutolsó személyiséget érintő szintugrásom - level3 - (augusztus:értékes ember vagyok, a szüleim szeretnek, arc vagyok, nem kell a kaja a boldogsághoz, sok barátom van) előtt Muse és Radiohead korszak volt.
működik a dolog azóta is és boldog vagyok.nem vagyok lelkileg instabil, a helyén van az életem, fogyok, mint állat, lassan vékonyabb vagyok, mint, amire emlékszem utoljára mekkora voltam.lol.
és ezek a zenék örök szerelmek maradtak.
a rockkal való mélységes szerelmem még gyermekkoromban alakult ki, ha jól sejtem... számtalan órányi Radiohead, Nirvana, Greenday, PUF, Kispál, Amorf Ördögök, Manson, Guns 'n' Roses,stb után, amit bátyámék szobájában hallgattam tanulás közben.
priceless awesomeness.

3 megjegyzés: