2010. máj. 11.

tökfőzelék-én 1:0

annyira nem történik mostanában semmi ezen a blogon, hogy az már fáj. szóval nekirugaszkodom és beszámolok hétvégéről. nem feltétlenül sorolnám a legjobb hétvége evör kategóriába, történetesen:
nem elég, hogy csütörtökön 10 percig szakadt összesen az eső, de ebből én 10 percig kinn voltam, amikor beértem a suliba a cipőmből kiöntöttem egy deci vizet(ó yeah)
2 órát vártam a tanárra, hogy megírhassam előbb a zht, mire kiderült, hogy rohadtul nem írhatom meg.bár oly mindegy volt, nem kifejezetten készültem fel.egy vizsga mínusz, nem baj, van még hely a következő félévben.
a megázást követően belázasodtam, amit a hétvégi kipihenés ugyan orvosolt, de ez a beadandók kárára ment.
a legzseniálisabb mozzanata a hétvégének az volt, amikor magamra rántottam a forrásban lévő tökfőzeléket.
eddig sem voltunk jóban, ezután kifejezetten nem fogom szeretni.

amúgy minden frankó,de valahogy nem tudom elképzelni, hogy ezt a vizsgaidőszakot, hogy fogom túlélni idegösszeomlás nélkül. reggel, este nyelvsuli, szombaton is, és vizsgák.
nem sok, de az nehéz. 
hát nem zseniális?
persze ilyenkor fasza, hogy plusz krediteket vettem fel, mert úgy sem lesz semmi dolgom.
háhá. nem nyert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése