2010. jan. 23.

elmélkedő szösszenet

amikor még nem is blogoltam, kétkedően tekintettem arra, ha valaki egy ismeretlen blogját olvassa rendszeresen.
sosem értettem, miért jó az.
[mert ugye ott vannak az ismerőseink blogjai.
olyan dolgok derülnek ki, amik egy sima szevasz, hogy vagy beszélgetés során nem.
meglepően új infók.
emberek meglepően új oldala.
a legnagyobb meglepetést-abszolúte pozitív fajtát- annalight okozta(hello:))
persze vágja az ember, hogy valaki jó arc, de azért blogon keresztül más "látni" valakit.]
amikor elkezdtem tényleg blogolni még akkor sem értettem.
és lám elérkezett a pillanat, amikor én is idegen emberek blogját követem.
találtam két olyan blogot, ami nagyon megtetszett és nem hagyhattam, hogy a nevük elvesszen az éterben.
ne! blogját a saci keresőszóra találtam meg. és ott ragadtam....
szóval kezdem érteni....

2 megjegyzés:

  1. fuckyeah (H)
    am kicsit sajnálom h az életben nem jön le ennyire, h mennyire jó fej vagyok :D

    VálaszTörlés
  2. abszolúte lejön,mert érzi az ember, csak mi (sajnos:) nem lógunk annyit együtt, hogy tudjak olyan dolgokat, amik pl a blogból kiderülnek...:)

    VálaszTörlés