2010. jan. 13.

az L-hiba

reggel, másnaposan, miután posztoltam a csodás álmom, a következő blog bejegyzésen* annyira elkezdtem röhögni, hogy még mindig fáj.

Az L-hiba

A L-hiba az volt, hogy az a félliter vodka eszkalálta az estét.
Illetve az volt az L-hiba, hogy megemlítette, miközben emósan égetem egy öngyújtót, csupán a lángja miatt, hogy a pécsi bandának mindenhol van egy U alakú foltja épp ettől a felizzó fémdarabtól.
Az L-hiba az volt, hogy akkor belelkesedtem és mattarészegen szerettem volna hasonlatos lenni hozzájuk, puszta együttérzésből.
Az L-hiba az volt, hogy a hasonlatosság miatt ki is akartam valahogy tűnni.
Az L-hiba az is volt, hogy a szesz jó fájdalomcsillapító és egész sokáig ott lehet tartani a forró billog-vasat az égett bőrfelületen.
Most már merek beszélni róla, mert már varasodik az L-alakú hegem.
L. L!
Eddig paráztam, hogy csak nedvedzett a seb, féltem, hogyha elfertőződik, leesik az egész a picsába.
Na így lett L alakú folt a tövén. L, mint love... ...vaaagy?
...remélem nem lesz főoldalas.

*http://tucatnev.freeblog.hu/archives/2009/12/02/Az_L-hiba/#comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése