2009. dec. 13.

az ebédkészítés örömei

az ebéd készítése közben apu művészire vette a figurát és répapucolás közben szavalt az ebédről.

Gönygyölök.
Tarját, sajtot.
Göngyölök.

megkérdeztem kérnek-e valamit mikulásra, mert megyünk lidlibe és veszek magamnak kilós gumicukrot, mert éljen a zsírosszív, nem mondtak semmit.
specifikáló jelleggel apu felé fordultam és megkérdeztem:" vegyek neked csokit?"
apu nem kért
én erre megkérdeztem:"mert árt a fogaknak?"*
anyuval ezen sírva nevetőgörcsöt kaptunk, bár a végére már egymáson röhögtünk.

lassan indul kiccsaládunk a luca napi vásárba, amit a következőkkel reklámoztak:
Szentgáli banda
Népi játékok
gyerekprogramok

Zsíros kenyér,
bor mustra,
lacikonyha

Vásári forgatag,
felnőtteknek,
gyerekeknek

miközben posztolnám a bejegyzést anyu bejön és kiakad öccsre, mert behozta az innivalót(és ugyebár az új lakásban lélegezni is csak óvatosan lehet, nehogy károsítsuk a lakást)
anyu: behozzátok a teát és mi van ha kiborul?
öccs: minygyá' én borulok ki

*tudni kell apuról, hogy az évek során elhullajtotta fogai javát és arra várok, hogy igaz legyen a mondás:több füle van, mint foga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése