2009. okt. 17.

otthon, édes otthon

utoljára szeptember elején voltam itthon, akkor is vasárnap ugrottam haza dokihoz, mert ugye annak, aki sasad mellett lakik, egyszerűbb felpattanni a buszra, mint pesten megkeresni az ügyeletet.na de ez végül is lényegtelen.muhaha.
egész nap ugrabugra adrinál voltam és levágta a hajam.
apu kedvesen fogadott.
anyu lebaszott.
duplán.

ez általában fordítva történik.
levettem a sapkám...
apu váltott az elvárt baszogatósra, ellenben anyu megszokott kedvesre nem.
az univerzum kibillent az egyensúlyából, rés szakadt a tér-idő kontinuumon.
swim, fugu fish,swim.it's the vooorteeex.

"azonnal változtasd meg a hajad,addig nem tárgyalok veled"
kíváncsi vagyok apunak milyen módosító javaslatai lennének és mégis mivel vitelezzem ki?
kérjem el adriék szemetét,halásszam össze a hajam, a cellux meg a barátom?
vagy a rapid technocol?
anyu csak rezignáltan annyit mondott, "tudod apád hogy áll az ilyen modern hajakhoz".
majd rászólt, hogy ne baszogasson.
a világ egyensúlya helyreállt.
fugu fish saved.

de azért jó itthon.

2 megjegyzés: