2009. okt. 9.

így bulizunk mi.

hááát igen.megtörtént, aminek meg kellett. egy részeg poszt. sikítva röhögünk rajta ódrival, meg nikién is, miközben kicsit haldoklunk idebenn. szép dolog a másnap.meg a kisebb idegösszeomlás buli előtt. de kibőgtem magam 1 órára és lementem partizni. kurva jó volt.nagyon rég nem buliztam ekkorát. a képek zseniálisak. a másik fontos esemény a tegnapi buli alatt: dobpergést kérek.....beszélgettem gabival.2 mondatnál többet. niki fenyegetőzött ilyenekkel. de azt hittem nem lehetséges. a reggel is jól indul.ilyen mondatok hangzanak el mint: " hagyó verbálisan alulfejlett" "soha többé nem iszom"

1 megjegyzés:

  1. öröm volt olvasni ezt az előző post után.

    Az örök TIS .. Többet Ilyet Soha. Az egyetlen szent eskű amit meg lehet szegni :-D Persze csak a másnaposan megtett eskűre igaz ez. :-)

    VálaszTörlés