2009. okt. 29.

Elvis&the pumpkin pie

az ember ritkán gondol bele abba, hogy a rock zenéből baj lehet.
na mármost nekem sajnos muszáj.
amikor kiválasztottam prezentációm témájaként, még nem sejtettem.
gondoltam.... szeretjük, jó dolog,egyszerűen felépíthető egy 7 perces szóf*sássá.
lófaszt.
belekezdtem a háttér ríszörcsbe.
kicsit sok mindent el lehet mondani...de mi az, amit belepakoljak a 7 percbe?
miééért pont annyi?ezt elfelejtettem órán megkérdezni.pedig rohadtul esz a fene.

olyannyira elmerültem a kutatásban, hogy
1:letöltöttem Elvis összest(életemben először hallgatom...lol)
2:végignéztem mindenki blogját
3:most posztolok

mondanom sem kell, ha valaki feltesz egy keresztkérdést a fércmunkám után, annak nekimegyek szöges léccel.

a mai nap csúcspontja a sütőtökpite elkészítése volt.
úgy érzem,szinten vagyok.

1 megjegyzés:

  1. zsófi, nem hagyhatod ki a prezentációdból andrew dice clayt, ford fairlanet, meg a 65 cadillacet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés